Британське видання видалило текст з матеріалами про УПА після звинувачень у «русофобії»

Британське видання видалило текст з матеріалами про УПА після звинувачень у «русофобії»

Видання The Guardian / The Observer видалило публікацію з матеріалами про УПА після звинувачень у «русофобії». Про це пише Тиждень UA із посиланням на текст дослідника Олександра Космача на “Історичній Правді”. «Нещодавно зі мною зв’язався Kadish Morris з The Guardian / The Observer та запропонував зробити невеличку публікацію про моє дослідження діяспорянських марок та українського руху за незалежність», – йдеться в тексті.

Однак, за дві доби допис видалили. У листуванні автору відповіли, що редакція отримала зауваження від читачів, а ці марки потребують додаткового пояснення контексту. Як зазначалося, після публікації галереї марок ряд читачів зазначили, що історія цих зображень є більш детальною та складною, за ту, що була надана в описі. «Поміркувавши, було виявлено, що в рамках обмежень дизайну, неможливо викласти контекст і рівень деталізації, які необхідні для повного пояснення історії, з цієї причини онлайн статтю було видалено з вебсайту», – зазначила редактор Елізабет Ріббанс.

На це Космач запропонував підготувати інший матеріал, який би пояснював контекст, але реакції на пропозицію не було. За його словами, за дві доби в мережі знайшлись великі статті, які критикували публікацію про українські марки, використовуючи радянські історичні міфи. «Так, дехто Craig Murray, письменник та активіст, якого усунули з посади посла Великої Британії в Узбекистані, у зв’язку з його конфліктом із керівниками Міністерства Закордонних Справ, через критику роботи ЦРУ, написав цілу статтю на особистому сайті, дата якої збігається із датою видалення допису на Guardian / The Observer», – йдеться в тексті дослідника.

Як зазначається, автор статті називає повстанців нацистськими колаборантами, одночасно згадуючи, що вони з нацистами воювали, та звинувачує редакцію The Guardian / The Observer у публікації контроверсійних матеріалів, прирівнюючи допис з публікацією мистецтва нацистів, без пояснення контексту. «Ще одна стаття за авторства Яши Левіна, російсько-американського «журналіста-розслідувача» має заголовок: «Пропаганда нацистських колаборантів у the Guardian» де йдеться про те, що лідери ОУН та УПА начебто «присягнули Гітлеру» і були зосереджені на «створенні расово чистої фашистської держави», – йдеться в тексті.

Більше цікавих та корисних новин шукайте на сайті UADiaspora.